جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : المیرا

حمام رومی آنتالیا

از دیدنی ترین و قدیمی ترین مکان های آنتالیا حمام رومی است که در حال حاضز به موزه تبدیل شده و در منطقه باستانی سیدهآنتالیا قرار دارد. حمام رومی آنتالیا در ساحل ماسه ای، مجاور دریای آرام و فرح بخش مدیترانه سیده قرار دارد و برای مسافران تتور آنتالیا بسیار جذاب می باشد. از ویژگی های بسیار خوب و جذاب این حمام وجود درختان کاج در کنار دریای مدیترانه بوده که بسیار مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. حمام رومی آنتالیا دارای منطقه ای آرام با فضایی سرسبزو زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

چتر بازی در آنتالیا

  یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین تفریحات آنتالیا چتر بازی آن است. البته چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهرآنتالیا است که مسافران تور آنتالیا و دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را برای مسافران تور آنتالیا آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و خاطره انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما زیبا تر و کامل تر شود. لازم به ذکر است که قبل از پرش کرم ضد آفتاب بزنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را شپری کنند.

 

موزه باستان شناسی آنتالیا

 

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا موزه باستان شناسی است که در این موزه آثاری از دوران پالئوتیک در دوران عثمانی که با دست ساخته شده  است به نمایش گذاشته شده است.این مکان توریستهای زیادی را به خود جذب کرده است و نشان دهنده تاریخ کهن آنتالیا نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,جذاب ترین مکان های گردشگری آنتالیا,ریباترین جاهای گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: